fredag 8 oktober 2010

Trevlig helg & Award


Idag blir det en kortis. Jag tänker på er alla bloggvänner och vill önska en jätte fin helg. Skickar massor med glädje och kärlek.
Titta vad jag fick av Gilla på trebgilla.blogspot.com, jag blev så glad. Nu ska jag tala om sju saker om mig själv och sedan skicka vidare till ytterligare sju stycken bloggare. Men egentligen tycker jag ni alla är värda en Award.



7 saker om mig själv:

1. Min familj betyder mest av allt i hela världen för mig och vårt enda mirakel till barn är ett provrörsbarn. (Själv tycker hon just nu att hon mer eller mindre har vunnit Nobelpriset, tillsammans med honom som faktiskt just nu har gjort det).
2. Jag älskar katter, börjar prata bebisspråk så fort jag ser en katt.
3. Något som jag är väldigt stolt över (utan att på något sett skryta), jag har uppträtt i en konsert i Dalhalla och sjungit.
4. Jag är med i Lions, för att på mitt sätt hjälpa dem som behöver.
5. Jag har en bror som jag älskar och känner stort stöd i.
6. Jag är en sökande person som är nyfiken på allt och älskar att titta på "Det okända".
7. Jag tycker att det är viktigt att förgylla livet i vardagen med lite " glitter och glamour " med de medel man har. Både i sitt hem och i sin egen person.

Ja, det var lite om mig, det var väl lite nyheter tror jag.

Dessa sju bloggare skickar jag vidare Awarden till med mycket varmt hjärta:

1. Livet på berget
2. Hemlyckan
3. Vitt hus med svarta knutar
4. Romantiska hem
5. Inspiration i vitt
6. Violas romantiska hem
7. Ett rött monogram

Ni kan klicka in på deras bloggar från min blogglista till höger.
Ha en fin helg.
Kram/Helen

14 kommentarer:

  1. Grattis till din award, och tack goa du att du tänkte på mig. Vilken fin lista du skrev, alltid roligt och läsa om bloggerskan.
    Önskar dig också en fin helg
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Grattis till in award.Vad skoj att läsa om dej.Önskar dej en mysig fredag kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Hejsan.

    Stort grattis till din award!

    Tänk att du skickade den vidare till lilla mig!
    Blev rörd av dina vackra ord, tack!

    Alltid kul att få veta lite mer om sina bloggväner.

    Önskar dig och de dina en fin helg,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  4. Jag säger som ovanstående bloggare. Det är alltid trevligt att få veta lite mer om omgivningen i bloggvärlden.

    Kram/Gilla

    SvaraRadera
  5. Men tack du söta! Det värmde mig verkligen! KRAM

    SvaraRadera
  6. Tackar och bugar, roligt att du tänkte på mig, härlig läsning om dig...:0) ha en skön helg, kramen

    SvaraRadera
  7. Grattis till din award.
    Ha en mysig helg, kram Rebecca.

    SvaraRadera
  8. Taaaack så gulligt av dig. Det får bli morgondagenas inlägg. Kul att läsa mer om dig, vad häftigt att du sjungit för så stor publik. WOW
    Ha en fin helg!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  9. Grattis till Awarden!
    Vad roligt att du vill vara med i min utlottning, lycka till!
    Har en fin måndag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  10. Hej! Grattis till din Award...alltid roligt att uppskattning. Ska nu kika vidare i din blogg.

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  11. Ps: Roligt du vill vara med i min utlottning.Ds:)

    SvaraRadera
  12. Hej hej! Tack för kommentar hos mig om min nya kudde :-) Grattis till awarden, så kul!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  13. Stort GRATTIS till din award. Kul att få veta lite mer om dig.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  14. Halloj!

    Ett stort grattis till din award! Vilken spännande läsning du delade med dig av till oss.Ett varmt hjärta har du själv!

    Tisdagskramar Anna-Lena♥

    SvaraRadera