lördag 8 januari 2011

Nytt år


Här kommer ett inlägg från en lat Helen. Vi har varit lediga några dagar och då vänder man ju verkligen på dygnet, inte bra man blir så slö. Nu ser jag fram mot nya året och att ta nya tag, jag börjar med Formex nu i januari, ska bli jätte kul. Håller på att boka in möten med några av mina agenturer. Här hemma vill jag städa ut julen men se här går inte det an. Allt ska vara traditionellt och julpyntet ska vara kvar till tjugonda knut, lite jobbigt tycker jag. Försöker smyga ut lite då och då så inte familjen märker något, kvinnans list ni vet. Köpte de första tulpanerna för året inför helgen nu, fantastiskt vackra blommor eller hur.
Nu ser jag fram mor att komma in i normala jobbgängor igen och inte bara äta och lata sig.

Ha det bra där ute/Helen

5 kommentarer:

  1. Försöker få bort lite tomtar här nu, men stjärnan får hänga några dagar till. Tycker alltid att det är den som man saknar mest... Resten är bara skönt att få väck!
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  2. Här är julen ett minne blott men se fram emot jobbdagar gör jag INTE. Gud vad jag älskar att vara ledig.
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  3. Julen är nerplockad men inte nerpackad riktigt ännu. Jag drog ur kontakten ur adventsstaken så den skulle få kallna innan jag stoppade ner den i kartongen, men se då var dottern framme och satte i kontakten igen. Kanske vill hon ha längre jullov?;-)

    Ha en fin söndag!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  4. Hej på dig! Vad skönt att få vara lite ledigt. Jag har redan slängt ut julen,har ju sett den ett tag i och med butiken också. Ha en god fortsättning Kram/Majsan

    SvaraRadera
  5. Visst gör Agneta fina saker, har ju sett att du köpt av henne. Jättekul att du är med i utlottningen, så fin länk du gjort. Dina lotter ligger i korgen.
    Ha det gott
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera