lördag 28 november 2009

Adventspyssel

Nu har min dotter och jag haft lite tid tillsammans med adventspyssel, jättemysigt.
Alltid lika kul att göra saker tillsammans med Jessika.
Ha en riktigt härlig första advent alla ni där ute.
Kanske besöker ni en julmarknad också, det ska vi göra i Leksand. De har en härlig medeltidsmarknad också.
Kram från Helen.






En adventsljusstake till köket med lite bling bling, aldrig fel tycker jag.







Adventsljusstake till allrummet med mossa, grankvist och kanel. Gulligt med lite spets runt ljusen tycker jag.





Några hemliga paket.





Små dekorationer till granriset.






En glittrig tomtefamilj vid granen som min dotter Jessika har gjort.







En liten kotte i kottefamiljen, ytterligare ett alster av Jessika.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar