onsdag 11 november 2009

Jag längtar...

Efter ett jobbigt år längtar jag oerhört mycket efter advent och jul, jag vill pynta extra mycket och mysa med familjen i år. Ett par saker som står högt på min önskelista i år är bl.a.:
Jag tycker att vita fågelburar är så fina att dekorera med fina saker och spetsar, så det står högt på min önskelista.


Jag älskar kuddar i stora mängder här med loppisörngott med jätte fina spetsar och monogram. Vad jag önskar mig är lakan i lika gott skick med lika fina spetsar.







1 kommentar:

  1. Hallojsan igen Helena!

    Visst är det fint med fågelburar, fast jag min kråka vill ha dom rostiga. Jag köpte en på loppis med en jättefin gammaldags form för ett tag sen,...men den var plastad, så nu ska jag slänga den i brasan så att det smälter bort. Jag vill ha den riktigt ordentligt ruffig och rostig.

    ....ja, den här "quinnan" kan inte låta bli att ruffa till allt så det ser gammalt ut *fniss*. Vi får väl se vad resultatet blir, man får väl försöka i alla fall.

    Men jag skulle aldrig förstöra några gamla lakan och örngott på det viset. På sin höjd blir det kuddar eller nåt, men bara om det finns nån reva eller nån ful fläck nånstans. Hoppas att du får vad du önskar.

    Ha en bra dag. Kram Cin

    SvaraRadera