söndag 26 september 2010

Teater och höst

Förlåt, nu får jag verkligen skämmas.

Det var länge sen jag hörde av mig och jag ska inte skylla på något, det bara är så ibland som ni vet.
Tänkte visa lite kvällsbilder nu i höstmörkret, som ju jag gillar som ni vet. Jag börjar i vardagsrummet. Här är min älskade kyrkoljusstake sett från matrummet.

Soffan med alla myskuddar med vackra broderier från Pearls Of Zelma. En riktig myssoffa faktiskt.

Sett från vårt glasskåp tillbaka mot matrummet. Jag älskar vackra glas att dricka ur, allt smakar så mycket bättre när man har något vackert att vila ögat på också, tycker ni inte!

Nu ska jag visa något underbart som jag skyller lite på att jag inte har hört av mig. "Såstaholm" i Täby.Se så vackert. Ett fantastiskt hotell/konferensanläggning där jag varit på kick off. Tidigare var det ägt av teaterförbundet och pensionerade skådespelare bodde där på ålderns höst. Hela stället är teaterinspirerat och är i ursprungligt skick, helt fantastiskt, som att komma till en annan värld. Underbar miljö,personal och mat och dryck.
Kick offen var något utöver det vanliga med en av mina agenturer och jag hade några underbara och intensiva dagar, träffade mycket inspirerande kollegor och fick se mycket nyheter och blev oerhört peppad inför hösten.

Anläggningen ligger precis vid sjön, helt underbart vackert.

Jag har också fått min nya hemsida till salongen klar och några av er ville gärna att jag skulle länka till den. Men vänta er inga storverk, jag är inte så bra på datorer som ni vet. Klicka bara på bilden här till höger så kommer ni dit.
Hoppas ni alla har haft en fin helg.
Kram/Helen

7 kommentarer:

  1. Du har gjort en jättefin hemsida, jag har tittat runt, roligt att du lagt in bilder i gallerit. Allt ser så proffsigt och jättefint ut, det gjorde du bra. Och vilket fint ställe ni hade kick-off på, låter väldigt trevligt.
    Mysigt vardagsrum har du också, kanske du sitter där just nu.
    Ha en fin kväll
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Halloj!

    Vad härligt det låter med en kick-off. Såg väldigt fint ut där. Vilken vacker vitrin du har och jag håller med om att det är viktigt att dricka ur "goda" glas.

    Hoppas att du får en skön vecka!

    Kram Anna-Lena♥

    SvaraRadera
  3. Jag var inne och tittade på din hemsida. Den är jättefin. Bra gjort! Den bygger på 123 eller hur? Jag har en hemsida där också. Klicka på Rhododendronbilden till höger hos mej så kommer du dit.

    Svar: Det var en härlig resa vi gjorde och bloggkamraten Margit och hennes Lasse var mycket trevliga. Jag skrev just om en inredningbutik i en tidigare blogg. Jag gillar ju sånt.

    Kram/Gilla

    SvaraRadera
  4. Underbar hemsida så duktig du är!
    Hoppas du får en ny fin vecka!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  5. Wow, vilken fin hemsida du har gjort, verkligen proffsig! Lätt var det att hitta information och fina bilder. Tänk att du snart haft salongen i 16 år=)

    Vilket fint vitrinskåp du har, det glänser av alla vackra glas. Såg också att du samlar på dalahästar;-)

    Ha det gott!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  6. Vilken hemsida du skapat, blev verkligen kanon, grattis, ha en skön kväll, kramen

    SvaraRadera
  7. Tittar in för att önska dig en mysig helg.
    Kram Agneta

    SvaraRadera