söndag 11 april 2010

Tjejhelg och jubileum


Hej alla goa bloggare. I fredags åkte min dotter och jag till Stockholm till lördag. Vi skulle bara ha en kul helg och roa oss och bo lite lyxigt och det hade vi och det gjorde vi. Pappa och Nisse fick vara hemma. Jag tror vi har gått flera mil och bara ätit onyttigt, men kul hade vi. Men jag har allt saknat min dator och mina bloggvänner. När vi kom hem på lördagskvällen hade min man gratinerat hummer (det älskar jag) och slagit upp vin i glasen för vi firade ett 20-årigt jubileum och sånt är ju också viktigt att komma ihåg.

Men jag måste erkänna att när jag gick och la mig hade jag ont överallt och jag tror jag somnade innan huvudet landade på kudden.

Visar ett par bilder och ovan ser ni ett stilleben från ett fönster med nysilver, virkad spets, pärlor och ljus med hållare.


Ovan en bild från vårt matsalsbord med ett stilleben med fattigmanssilver.

Hoppas ni alla har haft en fin helg precis som vi.
Kram/Helen

4 kommentarer:

  1. Låter som en riktigt mysig helg!!
    Härligt!!!

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Vi har haft en härlig helg och nästan ännu härligare idag. Solen skiner och vi har varit ute och lufsat. Det blev kaffe på balkongen också och lite solande.

    Kram/Gilla

    SvaraRadera
  3. Vilken toppenhelg ni har haft! Vad fina saker du har i fattigmanssilver. Ljuslyktan på fot gillade jag mycket.
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  4. hej Helen, vilken härlig helg tillsammans med din dotter, sånt är värdefullt.
    Fattigmanssilver är alltid så fint att pynta med.
    Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera