fredag 2 april 2010

Glad påsk och stor kram!

Ja då är påsken äntligen här, jag har längtat efter den. Att få lite mer ledig tid med familjen, äta gott och sova lite längre på morgonen ( här har ni världens mest morgontrötta). Jag har varit lite pysslig några dagar och fått mer vårkänslor trots att vi har mycket snö kvar.

En förändring är denna underbara pläd som min man köpte åt mig på IKEA på en av sina resor. Jag har trånat efter denna länge men vi har ju inget IKEA på allt för nära håll så jag har fått vänta lite. Jag har placerat den i vår soffa i vardagsrummet.

Det har även resulterat i att jag bytt till lite "vårigare" gardiner i köket, vita med jätte fin spets och denna bakelse till fönsterlampa.

Både gardinen och lampan kommer från Jotex. Jag har även en lika lampa plus taklampa i sovrummet i rosa.

Idag har min dotter och jag varit på en loppisrunda och resultatet av det kommer lite senare.

Jag vill skänka er alla en riktigt fin tulpanbukett

och en jätte stor påskkram och samtidigt önska er alla en riktigt GLAD PÅSK.
Kram/Helen

21 kommentarer:

  1. Den där pläden har jag också funderat på. Den verkar så mysig.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Tack för den härliga tulpanbuketten!!! Ska bli spännande att se loppisfynden ..... Önskar dig en härlig påsk! Kram fr C

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig pläd den värmer nog gott.

    Önskar dig en riktigt fin Påsk också.

    Kramen/Gunilla

    SvaraRadera
  4. Den pläden verkar ju bara vara så himla mysig .har jag oxå kollat på Ikea.Önskar dej och dina nära och kära en riktigt Glad Påsk Mys och njut .Påskkramar Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Här har du en morgontrött till!!! Sovmorgnar är det bästa...

    Den där fina filten har jag också...

    GLAD PÅSK!!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  6. Tack för din fina påskhälsning! Nu kan du mysa i soffhörnet med din fina, gosiga pläd. Passa på att koppla av ordentligt under påskledigheten.
    Påskkram,
    Regina

    SvaraRadera
  7. Det var ett gulligt foto på katten, så söt.
    Önskar dig och din familj en fin och Glad Påsk♥
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  8. Wishing you a happy and blessed Easter! xx Gypsy Purple

    SvaraRadera
  9. Ha en trevlig Påskafton;o)

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  10. Så vårligt och fint hos dig. Glad Påsk och kramar i massor/Ingela.

    SvaraRadera
  11. Önskar dig en mysig påskafton
    Så fint du gjort med vårliga gardiner och ny fräsch pläd
    Kram

    SvaraRadera
  12. Åh vilka fina saker du visar!
    Ha en fortsatt fin påskhelg!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  13. Önskar dig en jättehärlig påsk! kram Maria

    SvaraRadera
  14. Hoppas ni har en skön påskhelg, här har vi njutit utav en underbar vårdag, kram

    SvaraRadera
  15. Jaså, är NI världens mest morgontrötta? Bra, jag trodde det var jag*fniss*

    Kul att du äntligen fick pläden du längtat så efter!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  16. Hoppas att ni har det bra i påsk.
    Härligt att byta till nya vårgardiner, det brukar bil så ljust inne.

    Ha det bra, kram Rebecca.

    SvaraRadera
  17. Hejsan.

    Den pläden är ju jättefin!
    Fin present av maken.

    Ser fram emot bilder från vad ni hittade på loppisen.
    Alltid kul att se vad andra köper....är man nyfiken så är man....

    Önskar en fortsatt fin påsk,

    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  18. Pläden ser fin ut. Undras om min gubbe skulle vilja ha en sån! Nu är påsken nästan slut, så jag får väl hoppas att du har haft en trevlig helg. Det har vi haft.

    Kram/Gilla

    SvaraRadera
  19. Hallojsan!
    ja du den filten har jag också kollat in! den är jättefin!..det är så mysigt nu att våra till det lite..och ditt köksfönster blev just det,,Vårfint!!

    Kramis Sanne!

    SvaraRadera
  20. Hejsan. Den är ju jättefin din fina pläd. Hoppas att påsken var bra hos er Kram/Majsan

    SvaraRadera