söndag 13 juni 2010

Det är fortfarande jag!


Så här har det sett ut hos oss i helgen. Himlen har öppnat sig och det har varit riktigt gråväder, nästan som höst. Så det enda som återstod var att värma sig med levande ljus och att mysa inomhus.

Jag har även roat mig på annat sätt som synes. Det hade kommit lite nyheter på designsidan och det kunde ju inte jag låta bli. Jag är en sådan kvinna som gillar att ändra på saker och ting då och då, så även här. Lila är ju en av mina älsklingsfärger, hoppas att även ni ska gilla det.

Jag har fått besked att jag snart får boken med stort B som alla väntar på nu. När den kommer ska jag krypa upp bland kuddarna och bara njuta.

På onsdag ska vi ha avslutning i kyrkan, vår dotter går ut åttan. Jag skulle tro att hon är bland de sista som har avslutning, de slutar sent.
Nu är det bara att hoppas på bättre väder, men jag tror det skulle bli bättre till onsdag och det vore ju bra. Ha det bra alla bloggvänner.
Kram/Helen

9 kommentarer:

  1. Hejsan igen Helen!

    Men oooj, vad häftigt,visst är det kul att ändra om lite. Jag går och funderar på om jag ska ändra min bakgrundsfärg till grått, har haft vitt sen jag började att blogga. Men jag är en riktig fegis när det gäller färger, jag måste vänja mig vid tanken länge innan jag gör några förändringar. Jag är likadan när det gäller kläder, jag håller mig till svart och jordfärger där med. Men lila är ju en harmonisk och andlig färg, och den är bra för själen sägs det :).

    Kan nästan gissa vad det är för en bok, den står åxå på önskelistan här. Hoppas ni får en fin dag på din dotters examen.

    Ha en mysig söndagskväll. Kram Cin

    SvaraRadera
  2. Det var en häftig bakgrundsfärg, lila blir man pigg av. Hoppas du fått boken idag den är superbra, då kommer du inte och lämna soffan på ett tag.
    Ha en fin vecka
    Kram till dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Kul att du hittat till mig och vill vara med i min tävling!
    Härligt med färg!!
    Ha en skön onsdag!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilken häftig bloggsida du fått. Försökte göra om men det "hängde" sig hela tiden. Kanske ska försöka igen. En härlig färg är det du har.
    Hoppas ni fick bättre väder idag(onsdag), här var det ganska så fint.
    Ha det bra!
    Camilla

    SvaraRadera
  5. ha en fortsatt bra vecka.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  6. Det är ju alltid kul med förändringar och att prova sig fram lite. Ja nu fick vi ju några fina dagar men nu när jag tittar ut kan man tro att det är Oktober eller nåt. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  7. Jag har inte haft tid till att besöka alla mina vänner på ett tag. så när jag kom in till dej nu, så fick jag nästan en chock. Det är ju helt annoorlunda än tidigare med massa färg. Lila ÄR snyggt!Lycka till i fortsättningen!

    Kram/Gilla

    SvaraRadera
  8. Hejsan.

    Oj ...så fint!
    Kul att du vågar...jag kör med vitt.
    Lite mesigt nu när jag ser hur häftig din sida blev....

    Funderar också på att göra om lite men så vågad vågar jag nog inte vara.

    Är en datanörd och livrädd för att allt ska försvinna om jag börjar mixtra själv så därför vill jag att mina ungdonmar ska vara hemma och rätta till i fall något går galet!

    Ha det gott,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  9. Kikar in här till dig - kände inte riktigt igen mig;-) - och vill önska dig en underbart fin midsommarhelg. Här är himlen tyvärr täckt av riktigt mörka moln och regnet hänger i luften och vi som ska på bröllop. Får nog kanske tänka om vad gäller klädseln:-(

    Glad Midsommar!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera