onsdag 2 juni 2010

Underbara broderier


Idag kom ett paket på posten och jag vann högsta vinsten. Underbara skapelser från Pearls Of Zelma (ni kan klicka er in där från högerspalten).
Bl.a. denna kudde med Amor broderat i rött (amor kan man ju inte få för mycket av). Den bryder nu soffan i vårt vardagsrum.

Närbild på "kärleken".

Den här stolen står också i vardagsrummet och här ser ni min andra nya kudde. Mitt monogram i vitt på vit kudde, visst är den som en bakelse. Jag beställde även mitt monogram i rött .på linnetyg

Visst är det vackert.

Närbild på det vita monogrammet på vita kudden, helt underbart.

Vackert sydda veck och en underbar spets på kanten av kudden.

Jag tycker att Agnetas arbeten är underbara att titta på på hemsidan, men att få dem och ta på dem var ett snäpp bättre. Bilderna gör inte hel rättvisa till de fina alstren. Underbara välgjorda arbeten av en trevlig kvinna. Rekommenderas verkligen av mig. Tack Agneta!

Kram/Helen

11 kommentarer:

  1. Åhhhh, du milde vad vackra broderier, vilken tur du har som vinner så mycke fint. Jag vinner inte ens på "Lisebergslotteriet",..... där går ingen hem utan en vinst, ... bara lilla jag, *haha*.

    Måste genast gå in och titta på Agnetas hemsida. Ha en skön kväll. Kram Cin

    SvaraRadera
  2. Vilken otrolig tur du har en sådan vinst är ju något som man bara får drömma om.

    Skall kika in hos Agnetha

    Ha en riktigt fin vecka
    Kramen/Gunilla

    SvaraRadera
  3. Så vackra monogram! En eloge till henne som gör dem och en till dig som pryder ditt redan vackra hem med dem!
    Kram, Susanne

    SvaraRadera
  4. vackert.Ha en fortsatt bra vecka.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  5. Vad fint det var .Helt underbart.Önskar dej en fin kväll Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Åh vilken tur du har som vinner så mycket fint!
    Men det är du väl värd!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  7. Vilka underbara broderier! Grattis till vinsten!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  8. Åh så roligt Helen att du köpt av Agneta, det är ljuvliga saker hon broderar och syr. Så välgjort så det är inte sant! Underbara kuddar du köpt, och tyget med ditt monogram var ochså så fint. H är en fin bokstav.
    Jätteroligt att du hittade till henne.
    Ha en fin dag vännen
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  9. Väldans fint allting.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  10. Vilka underbara broderier, lyckos dig säger jag, kramen

    SvaraRadera
  11. Så vackra saker får allt kika in på hos henne.
    Ha en fin helg!
    Kram Lena

    SvaraRadera