söndag 27 december 2009

JAG ÄR SÅ NÖJD OCH GLAD


Julhelgen har gått mot sitt slut och min bror har nyss åkt hem. Jag känner mig så nöjd och glad med helgen, samvaron med familjen och alla klapparna. Vi hade även ett julklappsrace som ni kan se nedan och det roade både stora som små. Något annat som också gjorde mig mycket glad är ju att jag har fått en Award från Anna Maria från Ett Rött Monogram och det tycker jag var jätte gulligt av henne. Jag har aldrig tidigare fått det. TACK TACK TACK.

Vårt gulliga snögubbepar.

Julklappsracet kan börja.

Den här tomten ville alla ha men min dotter blev den lyckliga.

Den här skylten hade min dotter köpt till julklappsracet och den fick jag, jätte fin.

Ett vackert julkort som vi fått.
God fortsättning till alla och särskilt till Anna Maria.

8 kommentarer:

  1. Hejsan.

    Grattis till din fina award.
    Jätteskoj.
    Fin skylt du fick i julklapp.

    God fortsättning, ha det gott,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  2. Låter som du haft en mysig jul, precis som det ska vara :-)
    Fin skylt du fick. Tack gulliga du för kommentaren hos mig.
    Önskar dig en fortsatt fin julhelg
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Så fina julklappar ni fått, din skylt var jättefin. Kul att du blev glad för Awarden, den var du värd.
    Ha en mysig kväll
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. God morgon Helen!
    ....och god fortsättning på dig. Skönt att du inte hade gett upp hoppet om mig, ibland får jag ta ett steg tillbaka när det börjar spinna runt mig. Det ska ju vara lustfullt och inte prestationskrävande att använda bloggen. Sen jag började blogga så har jag mått mycke bättre faktiskt, det ger en så mycke att bli inspirerad och att kunna inspirera andra framför allt.

    Jag önskar dig och din familj en underbar nyårshelg. Kram Cin

    SvaraRadera
  5. Så fina grejor ni har fått. Det är nästan så jag blev avundsjuk, men det är ju en av dödssynderna, så jag låter bli! Kram/Gilla

    SvaraRadera
  6. Ja, tänk att vi fått varsin award du och jag! Jag är så stolt och glad!

    Grattis i efterskott, förresten. Såg att du fick den oerhört vackra ljusstaken. Så kul! De är helt underbara! Kramar från Camilla

    SvaraRadera
  7. GOD FORTSÄTTNING!

    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  8. Tack, snälla och goa.:-)
    Stor kram Stina

    SvaraRadera