lördag 19 december 2009

Julbestyr


Idag har det varit en otroligt vacker dag med 15 minusgrader och gnistrande snö, härligt. Men Nisse tittar anklagande på oss och tycker att vi borden göra varmare väder, går han äntligen ut är han inne efter tio minuter igen. Vi har varit och uträttat lite julärenden och jag känner mig faktiskt inte alls stressad, känner bara längtan och julefrid. Min bror kommer hit till jul och det tycker vi alla ska bli så roligt, vi träffas inte så ofta. Imorgon ska vi alla åka och köpa klappar till ett julklappsrace som vi ska ha på julafton till min dotters stora glädje.

Jag vill också nu passa på att tacka alla som ville vara med på min första tävling, Jag tyckte själv att det var riktigt roligt och kommer säkert att göra om det senare. Tack ni alla bloggare där ute.

Jag önskar er alla en riktigt fin fjärde advent imorgon och stressa inte för mycket, det blir ju jul hur det än blir.
Kram/Helen

1 kommentar:

  1. vackert vackert - din blogg lyser jul o värme. KRAM O GOD JUL/Lena

    SvaraRadera