fredag 11 december 2009

Lucia

Ikväll har jag varit i vår kyrka och tittat och lyssnat när min dotter lussat med sina kompisar. Vi var några mammor som satt tillsammans och beundrade våra barn, vad de har vuxit, det går alldeles för fort och allt det där ni vet. Naturligtvis fällde vi alla en liten tår, de sjöng så oerhört vackert och det blir ju så fin akustik i en kyrka. Hoppas ni alla får uppleva vackra luciatåg i helgen.

Den här bilden är lånad då mina egna tyvärr blev för mörka.

Skål i fattigmanssilver med ett jätte vackert kors, jag som gillar lite "bling bling". Ursäkta bildkvaliteten.
Kram/Helen

4 kommentarer:

  1. Hej Helen,
    kul att du hittade mig bland ett helt universum av bloggar...ha en underbar kväll och resten av helgen.
    Kram
    Magdalena/Color Sepia

    SvaraRadera
  2. Halloj Helen!...
    Hittade till dej via Jeanettes Hus...
    Har läst igenom hela din blogg nu...=))
    Kommer återvända hit..
    Titta gärna in till mej, om du har lust...
    Har även en julblogg...http://pysseltantensjul.blogspot.com
    Kraaamizar Git

    SvaraRadera
  3. Hihi..glömde ju säga....VÄLKOMMEN till bloggvärlden...
    Kraamizar Git

    SvaraRadera
  4. Hejsan.

    ...och välkommen!!!
    Skönt med lite nytt och fräscht i bloggvärlden.
    Fina foton,ser fram emot att följa dig..

    Ha det gott,
    kram Anneli.

    P.S välkommen in till mig om du har lust.

    SvaraRadera