tisdag 8 december 2009

Tävling





Eftersom jag är en ny bloggare tänkte jag nu till jul och nyår ha en egen tävling, som jag har sett att en del andra av er också har. Kanske kan det bli en tradition. Med denna tävling hoppas jag också att fler av er ska hitta min blogg, jag vill ha MASSOR av bloggvänner. Jag har ju hittat en ny värld och tycker att det är JÄTTEKUL. Dragning av vinnare sker torsdagen den 17 december, så vinsten når sin nya ägare före jul.
Vad kan ni vinna?
Jo ett halsband "Skinny Chris" 90 cm långt från SNÖ:s senaste kollektion med multifunktion. Detta innebär att av ett enda halsband kan man göra om till flera olika andra smycken, halsband i olika längder eller armband. Jätte praktiskt. Kanske något ni gillar till er själva inför alla jul-och nyårs sammankomster, till den "lilla svarta" eller som julklapp till någon ni tycker om.
Vill ni delta i min första tävling ber jag er att lämna en kommentar och att länka med en bild till er blogg, på detta sätt kanske fler hittar min blogg.
Hoppas ni tycker smycket är vackert.
TILL ER ALLA - LYCKA TILL!
Kram/Helen

38 kommentarer:

  1. Hej Helen. Jag är gärna med, tycker halsbandet är superfint. Och SNÖ har så fina saker. Länka ska jag göra direkt.
    Ha en fin kväll
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Hej Helen, naturligtvis ska jag länka till dig...vilket underbart halsband, SNÖ har verkligen många vackra smycken :)

    Ska fixa det direkt, och är självklart gärna med och tävlar!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. klart jag vill vara med o tävla - roligt initiativ. Din sida är jättehärlig och självklart länkar jag på min sida. Kram LENA

    SvaraRadera
  4. Hej svejs!

    Jag vill gärna vara med och tävla och jag länkar självklart!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej o välkommen till vår virtuella värld! Hoppas du ska trivas bland oss. Givetvis vill jag vara med o tävla, det där smycket är som gjort för min taniga hals! ;)
    Länkar hit o har lagt mig som följare för hit vill jag fler gånger!

    Kram Git

    SvaraRadera
  6. Hej Igen.

    Gick inte att länka med din "header" så jag la in en bild på det vackra halsbandet istället..
    Kram Git

    SvaraRadera
  7. Hej.
    Ock välkommen till en spännande bloggvärld. Allt finns att läsa om ock delta i.
    Jag vill hemskt gärna prova lyckan hos dig.
    Halsbandet skulle vara ett fantastiskt fint pris att vinna.

    jag länkar med bild och lägger mig som följare.

    Ha det gott
    Kramen/Gunilla

    SvaraRadera
  8. Klart jag vill vara med i din tävling, urläckert smycke :-)
    Har bildlänkat på min blogg och håller tummarna :-)
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  9. Hejsan,
    jag är också ny bloggare, kul eller hur?
    Självklart vill jag vara med och vinna.
    Ha det gott/Camilla

    SvaraRadera
  10. Hej och välkommen in i bloggvärlden! ♥

    Jag tror du kommer att trivas jättebra, det är verkligen en härlig gemenskap och man hittar mycket inspiration på bloggarna.

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  11. Hej Helen,

    Så roligt att få ännu en ny vän genom bloggen.
    Det är som du säger en helt ny värld som öppnar sig......
    Inspirationen och kreativiteten flödar.......
    i denna värld.

    Härligt men ibland skall man passa sig som ny bloggis.... för det kan frambringa ett visst mått av stress och ibland prestations ångest.

    Håll det på rätt nivå och du kommer att få ut så mycket härligt genom din sida.

    Du skriver att jag är proffs....,. ler och känner mig hedrad på samma gång.
    Jag är inget proffs då det gäller tekniken i vart fall, måste ha hjälp med allt.
    Därför är jag trots 2 år i denna värld ännu inte kapabel att länka, men jag skriver om din blogg i mitt inlägg senare idag.
    Hoppas att det leder till att fler hittar hem till din fina sida.

    Lycka till!

    Kramisar Jeanette

    SvaraRadera
  12. Hej! Visst ska vi vara med och tävla! Länkar också. Ha en bra kväll, själv ska jag på julfest! /Marie

    SvaraRadera
  13. Gokväll !Vad snyggt nmed halsband från Snö dom har bara så himla mycket fint......Ha en skön lväll länkar till min blogg kramizar Rita

    SvaraRadera
  14. Önskar dig först välkommen till bloggvärlden:-)
    Klart jag vill vara med i din fina tävling.
    Länkar från min blogg och lägger till mig som följare hos dig.
    Kram

    SvaraRadera
  15. Hej och välkommen till blogg-världen. Det är väl klart att jag vill vara med och tävla. Lånar med min en bild och länkar till dig från min blogg.

    ...och håller båda tummarna hårt för att det ska vara min tur att vinna... =)

    Kramizar Anne

    SvaraRadera
  16. vill jätte gärna vinna det till min mamma i födelsedags present. (hon fyller år 22a)

    har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/december/halsband-1.html

    mail: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  17. Hejsan! Jag är gärna med o tävlar om detta fina halsband! Länk: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/december/halsband.html

    Hoppas på tur!

    SvaraRadera
  18. Hej! Jag deltar gärna!! :) Länk:http://soedermalmskan.blogspot.com/2009/12/sno-halsband-1712.html

    SvaraRadera
  19. Hej!
    Jag hoppas att jag kan vara med och tävla om det fina halsbandet trots att jag inte har någon blogg...
    Jag är ju iallafall in här och läser =)

    Ha det bra!
    // Nilla
    nillahall@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Det var verkligen ett fint pris du har i en lika fin blogg som du har!

    Jag har länkat:
    http://pyretpepsi.blogspot.com/2009/12/vinn-ett-jattefint-smycke-hos-vitt-nytt.html

    och hoppas på jultur!

    SvaraRadera
  21. Det var jättefint! Jag är gärna med. Har länkat här: http://caritatavlar.blogg.se/2009/december/halsband-2.html.

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  22. Hejsan.

    Givetvis vill jag vara med i din tävling!!
    Hoppas på tur, vill så gärna vinna detta underbara halsband.

    Kram, Anneli.

    SvaraRadera
  23. Är gärna med och slåss om halsbandet. /Aurora

    SvaraRadera
  24. hej. Jag vill jättegärna vara med och tävla hos dig om smycket. Jag har länkat hos dig i min blogg som är www.metrobloggen.se/Annehlie

    SvaraRadera
  25. Oj, vilket fint pris du lottar ut. Jag är gärna med och länkar såklart:

    http://evamar.blogg.se/2009/december/halsband-17-december.html

    Vill också passa på att hälsa dig välkommen i bloggvärlden. Den är fascinerande!

    SvaraRadera
  26. Hej! Jag är som du nykomling i bloggvärlden. Nu har jag hittat hit och självklart vill jag vara med i tävlingen. Smyckena från Snö, är så fina. Din sida ser också väldigt trevlig ut. Det är riktigt myspysigt här. Min sida har adressen www.metrobloggen.se/12gilla om du har lust att titta in hos mej. MVH Gilla

    SvaraRadera
  27. Hej Helen!

    Välkommen till bloggvärlden. Det är verkligen en ny upplevelse och en positiv sådan. Jag har själv hålllit på i snart två år. För någon månad sen gjorde jag en nystart med att öppna en ny blog - willewiras.blogspot.com. Kom gärna och besök mig där!

    Naturligtvis vill jag vara med i din utlottning av det fina halsbandet. Länkar gör jag också!!

    Ha en skön vecka!
    Kram
    Willewira

    SvaraRadera
  28. Hej!

    Jag är gärna med och tävlar om det fina smycket! Har aldrig sett ett sånthär multifunktions-smycke tidigare och blev väldigt nyfiken!
    I högra sidospalten på min blogg har jag lagt in en bildlänk till din tävlingen. Låter den vara uppe t.o.m. sista tävlingsdagen.

    Häls. F

    SvaraRadera
  29. Hej! Vad kul att ha hittat hit till din blogg! Jag gillar den verkligen och är gärna med och tävlar hos dig så klart! Jag länkar från min blogg med bild och hoppas på lite tur :-)!

    Om jag förstått saken rätt så bor du också i Dalarna, du skrev att du besökt Loftgården och det ligger väl i Djurås, eller?

    Besök gärna min blogg, jag har också en tävling där nu!

    Hoppas du kommer att trivas i bloggvärlden!

    Kram kram
    Mona

    SvaraRadera
  30. Jag är gärna med och tävlar och har länkat här, http://kashayatavlar.blogspot.com/2009/12/tavla-om-halsband.html

    Lycka till med bloggandet.=)

    SvaraRadera
  31. Jag är gärna med och tävlar! :) Har skrivit ett inlägg i min blogg att jag är med i din tävling:)

    God jul!

    http://vanjaemilia.blogspot.com/2009/12/vanja-tavlar.html

    SvaraRadera
  32. Åh så fint halsband! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

    Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/december/vinn-ett-halsband-skinny-chris.html#comment

    Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

    Hoppas på tur!
    /Jessica

    SvaraRadera
  33. Vill gärna vara med och tävls om det superfina halsbandet

    har länkat
    http://familjengranberg.blogg.se/2009/december/vinn-ett-halsband-skinny-chris.html

    Hoppas på en massa tur:)
    Linda
    karlssongranberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Åh vilket underbart vackert halsband!!
    Jag vill också verkligen glittra och glänsa på nyårsfesten i år, fast jag denna gång kommer vara höggravid... Men kommer ju definitivt ha ett fantastiskt år att fira in ;)

    Har länkat här: http://tovis88.wordpress.com/2009/12/17/351

    Och här är mailen: ectricgirl@yahoo.se
    Kramar

    SvaraRadera
  35. Hej!
    Här har jag hittat till en ny blogg för mig! Så trevligt du har det här, och vilken mysig tävling du kört igång. Smycket är ju såå fint! jag älskar den typen av smycken som både är långa men som man också kan vira runt handleden.Jag hakar på förstås och länkar med bilden i min blogg(sidebaren-mitten).Det var kul att kika in på din fina sida.
    Ha en skön torsdagkväll!
    /Kram Karin

    SvaraRadera
  36. Vilken jättehärlig blogg - och vad mycket fint det finns här! Dragningen ska ju ske idag, så jag hoppas att jag inte är för sent ute! Jag har i alla fall länkat på min egen blogg (i högerspalten) http://skapatavpapper.blogspot.com/, och nu hoppas jag på tur!
    Hälsningar Jenny

    SvaraRadera
  37. Jag har ej blogg .Får jag va med om jag tipsar vännerna?
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera