onsdag 30 december 2009

NYÅR


Jag har suttit och tittat in på era bloggar och det är så inspirerande. En del av er har gjort jätte fina årskrönikor (ni är så duktiga), det kommer inte jag att göra. Jag önskar bara att det nya året ska bli lite bättre för oss än det gamla med min mammas bortgång och min mans sjukdom, nu känns det som det bara kan bli bättre, nog om detta. Nyårslöften lägger jag inte heller för jag glömmer jämt att hålla dem, jag hoppas att jag blir en bättre människa ändå. Jag vill passa på att tacka er alla som har hittat min blogg och förgyllt mitt liv med era kommentarer, jag kunde väl aldrig tro att det kunde vara så roligt i bloggvärlden.
JAG ÖNSKAR ER ALLA EN GOD FORTSÄTTNING OCH ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR. Vi hörs igen år 2010.




GOTT NYTT ÅR OCH TACK FÖR I ÅR.
kRAM TILL ALLA FRÅN HELEN

9 kommentarer:

  1. God fortsättning på det gamla året.
    Och ett GOTT NYTT ÅR önskar jag dig

    Kramen/Gunilla

    SvaraRadera
  2. Ha en fin och mysig kvöll den åstsyista på året 2009.Varmkram Rita

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt År!
    Jag har INTE gjort ngn årskrönika..pallar inte ;)
    Kram Git

    SvaraRadera
  4. ......Gott Nytt År på dig Helen. Nån årskrönika blir det inte på min blogg heller. Jag läser hellre andras, för jag är inte så bra på sånt. Önskar dig ett lyckligt 2010 med massor av positiva upplevelser.

    Kram Cin

    SvaraRadera
  5. Att skriva en årskrönika tycker jag verkar alldeles för jobbigt. Har inte ens fått idén till att göra en. Kanske det blir till nästa år då, när jag är mera förberedd. Jag är ju ny här. Gott Slut och Gott Nytt År, vi jag önska dej i alla fall. Ha de´! Kram/Gilla

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Vill önska dig ett gott slut på detta år och önska dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Jag vill önska dej en riktigt god fortsättning på det nya året. Kram/Gilla

    SvaraRadera
  8. Det var fint med det silvriga och glittriga nu till nyår. Ser fram emot ett roligt bloggår, är så mysigt och komma in till dig. Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR.
    Stor nyårskram till dig vännen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  9. *♫•*¨*•.¸¸* GOTT NYTT ÅR! *¸¸.•*¨*•♫*

    Kram Maud

    SvaraRadera