lördag 26 december 2009

Mysdag

Annandag Jul. Vilken underbart oförskämt lat dag, man gör inget nyttigt, bara gör det man har lust med, stoppar lite julgotter i munnen, tittar på TV, myser med familjen och har det bra.

Här börjar det skymma på och det snöar ymnigt ute, mysa inne med tända ljus, kan inte ha det bättre.

Igår fyllde jag år och titta vad jag fick då, den är så underbar, jätte mysig att tända nu. Går och tittar på den då och då och blir bara så glad.

Hoppas att ni alla har möjlighet att ha det lika bra som jag har.

GOD FORTSÄTTNING ÖNSKAR JAG ER ALLA.

4 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott. God fortsättning också. Gilla

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott.WOW förstår att du går och tittar och tittar.Den är ju bara så himla underbar den ljusstaken.Ha en skön och mysig kväll kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott, och vilken fin present du fick. Den ljusstaken är underbar, jättefint header med den. Jag har skickat en Award till dig, hoppas det är ok.
    Ha nu en bra söndag och
    stor kram till dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott!
    Ååh..du fick den finingen...=)) Den vill jag oxå ha...fast snålade ur lite...
    Ha en häärlig söndag nu...
    Kraamizar Git

    SvaraRadera