fredag 1 januari 2010

Nyårsdagen började bra


Då var årets första dag här och den har börjat riktigt bra för mig. Min bror skickade en underbar tulpanbukett till oss med blommor i alla färger och massor med grönt som fyller ut. Själv köpte jag två vita tulpanbuketter till nyår. Som ni förstår ÄLSKAR jag tulpaner, jag vet inte varför men jag tycker den blomman är underbar. Så det kommer att bli många fler tulpanbuketter i det här huset innan jag är nöjd.

Nästa glada nyhet på det nya året för mig är att jag upptäckte att jag vunnit det fina halsbandet från bloggen Vitt hus med svarta knutar, jag blev jätte glad det är första gången jag har vunnit nåt sen jag började blogga. Jag vinner sällan nåt över huvud taget faktiskt.

Hoppas er start på det nya året också börjat bra det önskar jag er alla. Ha en fortsatt skön ledighet.
Kram/Helen

2 kommentarer:

  1. Så härliga tulpaner du har. Jag liksom du, älskar tulpaner med dessa vackra färger och blommans krispighet. God Fortsättning på det nya året.

    SvaraRadera
  2. Vad härliga med tulpaner.Jag bara ÄLSKAR tulpaner.Dom är ju så underbara.God fortsättning på det nya året vännen.Ha en skön och fin nyårsdag Jättekram Rita.

    SvaraRadera