onsdag 17 mars 2010

Fönster del 3 - sista delen


Jag avslutar min fönstervandring i vårt sovrum som går går i svagt rosa även i taket.
I fönstret kan ni se två urnor/vaser som min bror tycker är jätte fula men som jag alltid har älskat, de kommer från vårt föräldrahem. Två gamla fotoramar och en pressglasskål med min pappas tobaksdosa och pillerdosa i siver pryder också sin plats. Vårt sovrum är ju som sagt svagt rosa och hit kommer det snart lite nytillskott som jag väntar på, ni får snart se.

Just nu är det mycket jobb och även förberdelser för en modevisning som min salong ska vara med i. Mycket att tänka på men ett kärt bekymmer som är så kul.
Hoppas ni alla har det bra i vårsolen
Kram/Helen

11 kommentarer:

  1. Hej Hjärtat!

    Du är lyckligt lottad du som har så mycke fint som du har ärvt,......jag känner likadant som du att det ligger mig så kärt om hjärtat att vårda det man fått. För det sitter så mycke minnen i sakerna. Jag har hellre en ärvd och nött sak än nyköpt, fast det händer att jag faller för nya saker åxå. *fniss*.

    Kram på dig! Cin

    SvaraRadera
  2. ad fint du har det i sovrumsfönstret. Virkade gardiner, gamla ärvda saker det kan inte bli bättre.Så fint och stilrent.

    Ha det riktigt gott
    Kramen/Gunilla

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga virkade gardiner du har överallt, det ser så hemtrevligt ut.
    Det låter spännande med en modevisning, kanske ska du mannekänga själv?
    Ha det bra.
    Camilla

    SvaraRadera
  4. Vackra gardiner o härligt med arvegods som är extra kärt. Vad roligt med modevisning också!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  5. Jättefint i fönstret och en kul idé att ha en serie och visa alla fönster :)

    Tack gulliga du för komplimangerna om mitt fat!! :)
    Kramis Sanne..

    SvaraRadera
  6. Hejan!
    Så fint i detta fönster gillar gardinerna!
    Ja allt var fint!
    Nu vill jag önska dej en fin Helg!
    Kram kathrine

    SvaraRadera
  7. Flera vackra fönster ser jag...roligt att du gillar mitt butikskoncept, ha en fin fredag, kram

    SvaraRadera
  8. Åh vilka vackra gardiner! Allt i fönstret är fint men gardinerna föll jag för ;o)
    Ha en finfin helg!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  9. Hej och vilka jättefina fönsterbilder, jag gillar fönster!! Må så gott kramar Maria

    SvaraRadera
  10. Hej
    Åh jag älskar rosa. Så fint...
    Ha en fin söndag
    Kram Agneta

    SvaraRadera