onsdag 24 mars 2010

Notställ - Bokställ


Som ni vet spelar vår dotter klarinett och äger detta notställ men just nu använder hon det inte så jag har fått låna det. Jag använder det till bokställ och just nu har jag min älskade inredningsbok där, bara att byta sida när man vill ändra lite.

Här kan man också hitta denna bricka med min gamla konfirmationsbibel, ljus och blommor som man aldrig kan få nog av.

Brickan är placerad på detta lilla bord som man hittar bredvid min vita tidningskorg.

Alltihop hittar ni på vår övervåning, jag kallar det för min lilla läshörna, jätte mysigt att sitta där och läsa en god bok eller en inredningstidning. Ibland får jag tävla om platsen med vår katt Nisse.

Just nu har jag ganska mycket jobb och ska även vara med på en modevisning på lördag med allt vad det innebär. Om jag får bra bilder därifrån ska ni få se dem lite senare.
Önskar er alla en fin onsdagskväll.
Kram/Helen

14 kommentarer:

  1. Godkväll!
    Vilka underbara bilder du bjuder på så fint att använda sej av notstället och bricka var hur fin som helst!
    Önskar dej en fin Kväll!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  2. Det skönt att ha en egen hörna att sitta och mysa i. Det har jag med.:-) Kramis

    SvaraRadera
  3. Hej Helen!

    Vilken mysig hörna du har. Vad avis jag blir på dig som har ett fint notställ,.....jag har mina loppisögon öppna efter ett sånt,....har letat länge nu men inget har dykt upp ännu.

    Ha det gott. Kram Cin

    SvaraRadera
  4. Åh vilka fina bilder och visst är det härligt med en egen liten hörna!
    Ha en fin kväll!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  5. Tipper du koser deg i dette hjørnet ja:o) Så deilig å ha det en trenger rundt seg for å få en avslappet stund fra kjas og mas:o)
    Ønsker deg lykke til med alle dine prosjekt.
    Ha en flott ettermiddag.
    Klem fra Solveig

    SvaraRadera
  6. Hejsan,,
    härlig läshörna du har.. bokstödet va underbart..kram sussie

    SvaraRadera
  7. Vilken mysig hörna du har, där måtte det vara skönt att varva ned...hoppas dagen din varit bra...modevisning ...vad spännande, kram

    SvaraRadera
  8. Så fint det blev med boken på notstället och boken är ju så fin, väntar nu på bok nr.2.

    Ha en bra kväll, kram Rebecca.

    SvaraRadera
  9. Vilken härlig läshörna..och idéen med notstället som bokställ var toppen!..perfekt att kunna se sina favoritsidor uppslagna så där!

    Lycka till med modevisningen!

    Kramis Sanne..

    SvaraRadera
  10. Det är så härligt med en egen läshörna, jag ska nog lägga ner lite energi på att fixa till min i helgen. Min fåtölj är belamrad med en massa grejer just nu:-(
    Brickan med blommor, bibel och ljus är så fin.
    Kanske skulle jag leta på mitt gamla notställ, det är ju hur smart som helst att ställa en fin bok på.
    Ha en riktigt skön fredag! Kul att få se bilder från modevisningen sen.
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  11. En härligt med en mys-läs-varaförsigsjälv-varvaner-hörna!

    Jätte häftigt med notställ som bokställ!

    SvaraRadera
  12. Vilken mysig hörna, där sitter du och Nisse bra. Smart idé med den fina boken i notstället. Och modevisning låter spännande.
    Lycka till och ha en toppenhelg
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  13. Hej, tittar in lite. Fin blogg du har!

    SvaraRadera
  14. Vilken härlig hörna du har där - smart idé med notstället!

    Kram Maud

    SvaraRadera