torsdag 4 mars 2010

Underbara bloggvänner


...och en till


Jag är så glad att jag började blogga, jag har fått så mycket nya vänner. Är man lite deppig och nere blir man så glad av att titta in på bloggen och hos er alla andra.
Igår när jag tittade in på min blogg så hade jag fått en Award från Gilla på Metrobloggen och döm om min förvåning idag hade jag fått en till likadan från Anneli på Hemlyckan. Ni hittar båda deras bloggar i min blogglista längre ner till höger.
Med äran att få denna Award följer att man ska skicka den vidare till tolv andra bloggare och det gör jag så gärna. Det värsta är att jag skulle vilja skicka den till alla men har nu skickat den till tolv stycken som jag gärna tittar in hos och som även tittar in hos mig. Det kommer från hjärtat.

De 12 jag valde den här gången är:

Liljor och tulpaner
Hemma på landet
Norrskenets trädgård
Violas romantiska hem
Jennys hem och harmoni
Drömmar av silver
Inspiration i vitt
Lantliv i Norregård
Natalja Oblonskaja
Romantiska hem
Livet på berget
Vitt hus med svarta knutar

Ni hittar även alla dessa i min blogglista nedan.
Åter igen tack Gilla och Anneli.
Kram/Helen

13 kommentarer:

  1. Å rara du! TUSEN TACK! Stort grattis till dina två också :) Stor KRAM

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till dina awrder.Dom är du värd och mer ändå.ja visst är det skoj och mysigt att blogga.Man träffar så mycket mysiga och positiva människor.Ha en skön kväll Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Tackar för att du tänkte på mig, bockar och bugar, kram

    SvaraRadera
  4. Gulle dig!!!!! Du är alltid så snäll och flitig att kommentera hos mig!! Det gör mig så glad;o) TACK för den fiiiina awarden och Grattis till dina 2, dom är du såååå värd!!
    Ha det bäst!!

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Tack söta du! Jag håller med dig om att alla fina bloggvänner betyder mycket. De ger så mycket solsken i vardagen! Tack än en gång!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  6. Tack snälla och goa Helen.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  7. Grattis du är värd bägge två, här är alltid så mysigt och titta in.
    Ha det gott
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  8. Tack söta rara du för att du tänkte på mig!
    Det värmer!!!

    Och du är såå värd dina utmärkelser!

    Kraam Mariette

    SvaraRadera
  9. TUSEN TACK snälla du, jag blir riktigt glad.
    Och att du tänkte på mig gör mig ännu gladare.

    Ha en riktigt fin kväll

    Jätte Kram/Gunilla

    SvaraRadera
  10. Oj, vad du skämmer bort mig. Jätte tack så mycket. Blir lite rörd faktiskt. Och grattis till dina TVÅ.
    Camilla

    SvaraRadera
  11. Grattis Vännen, du förtjänar dem!!
    och så får jag se att jag får en av dig! Åhhh så glad jag blir!!! Tack du rara, det värmer verkligen!!! Ha en toppen helg! KRAM

    SvaraRadera
  12. Grattis till awarderna!
    Du är väl värd dom!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  13. Hej Helen!

    Tusen tack snälla för att du tänkte på mig och skickade den fina awarden vidare. Jag blev verkligen jätteglad.

    Vad spännande det låter med resan till Stockholm. Tänk att kläderna måste köpas in redan...

    Hoppas att du får en fin vecka!

    kramar Anna-Lena♥

    SvaraRadera