söndag 21 mars 2010

Vinst och burkar


Äntligen kommer ett inlägg från mig igen och jag vill börja med att tacka Becca på Beccas Hus, för min tredje vinst sen jag började blogga. I veckan kom ett fint paket.

I paketet fanns en doftpåse i blått och ett jätte gulligt kort med en gullig hälsning.

Just nu har jag placerat både doftpåse och kort i min ovala pressglasskål i vardagsrummet. Tack snälla Becca jag blev väldigt glad.

Jag sparar på burkar av olika slag, dels för att det finns så mycket fina burkar och för att det är en så bra förvaring. Här är en samling som jag har i köket, färgerna går i lite pastellfärger som jag tycker är vackert. De här burkarna är från Green Gate.

Den gula burken fick vi när vi köpte skorpor en gång.

De här ansiktsburkarna är några av mina favoriter, den ena fick jag när jag fyllde år och då var den fylld med godis, jag vet inte vart det har tagit vägen. Konstigt.
Hoppas ni alla har haft en fin helg.
Kram/Helen

12 kommentarer:

  1. grattis till den fina vinsten. Goda dofter behövs alltid.

    Vilken fin samling burkar du har.

    Ha en riktigt fin dag
    Kramen/Gunilla

    SvaraRadera
  2. Grattis Helen, nu hade vi tur både du och jag. Här doftar det nu så gott av Magnolia, och jättesött paket med fjädern. Fina burkar har du också.
    Ha en mysig söndag
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Grattis till den fina vinsten!
    Önskar dej en fin Söndag!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  4. Tack för gratulationen!
    Och grattis till dej för fin vinst!
    Vad mycket vackra burkar du har! Bra förvaring behövs ju alltid.
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  5. Hej du turgumman där, fina vinster hos dig och burkarna från Green Gate är såå somriga och fina.
    Kram/Ingela.

    SvaraRadera
  6. Ja, med tanke på snön så är det ju ett riktigt skottår i år.;-) Kram Stina

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinsten!

    Och vilka fina burkar..sååå våriga och fina!!

    Trevlig ny vecka!

    Kram mariette

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig vinst, här blev det en underbar helg med alla goa människor, en helg jag alltid kommer att bära med mig....ha en bra vecka, kram

    SvaraRadera
  9. Vad glad jag blir att du tyckte om mitt lilla paket, visst luktar det gott.

    Fina burkar du har, jag har också en liknande burk från green gate, visst är dom underbara.

    Ha en bra dag, kram Rebecca.

    SvaraRadera
  10. Hello igen!

    Grattis till vinsten din turgumma :) En påse väldoft är inte dumt.

    Söta burkar du har samlat på dig,....kanske har nån godisråtta har gömt den ena ;). Dom med ansikterna var jättefräcka,..har aldrig sett sådana innan.

    Ha en härlig vårvecka. Kramen Cin

    SvaraRadera
  11. Grattis till den fina vinsten! Burkar kan man inte få för många av. Dina är jättefina!

    Önskar dig en fin fortsättning på veckan!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera