fredag 5 mars 2010

Vårkänslor



Jag har fått lite vårkänslor, trots all snö och kyla vi har här, för trots detta så skiner solen och humöret hamnar på topp. Därav dessa vårblommor, (dock ej äkta).

I helgen ska jag till Stockholm och titta på höstkollektionen från Green House, den måste ju beställas tidigt. Ska naturligtvis göra stan osäker också, jag ska ha riktigt kul. Familjen ska vara hemma och håller för fullt på att planera aktiviterer och måltider.
Jag önskar er alla en skön, mysig och fin helg på alla sätt.
Kram/Helen

10 kommentarer:

  1. Där lurade du mig allt!..såg faktiskt äkta ut!
    Ha det så trevligt i Stockholm!

    Kramis Sanne..

    SvaraRadera
  2. Nej, några äkta snödroppar syns minsann inte till!

    Trevlig helg, kram Camilla

    SvaraRadera
  3. ....Hihihi, jag gick på det, för jag trodde att det kanske går att få tag på i en blomsteraffär. Hur som helst är dom underbara, blommor kan man inte få för lite av nu.

    Ha en trevlig helg i Stockholm. Kram Cin

    SvaraRadera
  4. Ha en trevlig Helg i Stockholm!!
    Massor av shooooooooooooopping;o)

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Ha en toppenhelg i storstan, KRAM

    SvaraRadera
  6. ha en finfin helg i Stockholm!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  7. hej Helen, hoppas din resa till Stockholm blev rolig. Vilka otroligt snygga kläder på bilden.
    Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  8. glömde att tacka för att du ville ge mig en award, ibland hinner jag inte med det jag vill med bloggandet, sorry.
    Kram igen/Ingela.

    SvaraRadera
  9. Hoppas att du hade det bra i huvudstaden och att du hittade mycket fint, konstigt att tita på höstkläder nu när vårkänslorna börjar komma.

    Ha det bra, kram Rebecca.

    SvaraRadera
  10. Söta vårkänslor får man av de där. Här ser man bara snö.
    Kramis

    SvaraRadera