söndag 14 februari 2010

Alla Hjärtans Dag

Jag måste börja med att be om ursäkt för uppehållet mellan mina inlägg nu. Det har varit fullt upp med jobb, sjukhusbesök på all fritid och i lördags en shoppingrunda med min dotter som jag lovat. Jag vill också passa på att tacka för er medkänsla med min man. Han mår ganska bra efter operationen i onsdags och kanske får han hoppas vi komma hem i början på veckan. Vi håller tummarna.

Jag vill på detta sätt tacka er alla för era gulliga kommentarer och ge er ett stort hjärta med lycka på Alla Hjärtans Dag.

Jag har faktiskt plockat fram min gamla soppterrin och gjort ett arrengemang, men det får ni se senare. Jag ger istället ett stort fång med mina favvoblommor - tulpaner. HA EN UNDERBAR ALLA HJÄRTANS DAGS KVÄLL.
KRAM/HELEN

12 kommentarer:

  1. Kramar till dig på alla hjärtans dag. Skönt att maken mår bättre. /Camilla

    SvaraRadera
  2. Du behöver absolut inte be om ursäkt för att du inte har gjort några inlägg,...snälla nån!!

    Bloggar gör man när man känner för det och har tid. Du behövs hos din man och dotter, skönt å höra att han är på bättringsvägen.

    Ha en mysig kväll. Kram Cin

    SvaraRadera
  3. Hej!!
    Kikar in och önskar en mysig Allahjärtanskväll!

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Tittar in och lämnar en stor Alla hjärtans dag kram till dig! / Maria

    SvaraRadera
  5. Hoppas din alla hjärtans dag varit mysig!! Kraam Marie

    SvaraRadera
  6. Det var ett fint hjärta. Och skönt och höra att mannen mår bra. Inte konstigt att du haft fullt upp nu.
    Önskar dig en fin vecka
    Valentinkram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Vill önska dig en fin avslutning på helgen och en bra kommande vecka. Det låter positivt att maken ska få komma hem snart.
    Och du...ibland måste man ägna sig åt det som står en närmast...och det är ju familjen.
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  8. Det var ett vackert lyckohjärta! Undrar om det är små knappar(?) på tyllbandet... Sött! Vad bra att din man är på bättringsvägen och dottern fick den utlovade shoppingrundan.
    Du har flera intressanta utlottningar i högerspalten. Hmmm... jag tittar nog in igen i morgon ;=) Nu börjar det vara läggdags. God natt!

    SvaraRadera
  9. Gomorron !Det var ett fint hjärta och massa underbara tulpaner.Vad skönt att mannen mår bra.Förstår att du har att göra.Hoppas att du hade en mysig Alla ♥ Dag i går.ha en skön måndag varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  10. Hejsan.

    Inte gör det något ditt lilla uppehåll... så måste det få bli ibland.

    Gott att höra att mannen är på bättringsvägen, han är snart hemma ska du se.

    Ha det fint,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  11. Vilket fint hjärta du gjort.
    Och en massa fina tulpaner, väntar på att få se ditt arrangemang
    Hoppas att ni får en riktigt fin vecka.

    Kramen/Gunilla.

    SvaraRadera
  12. Vilken trevlig blogg:-) Så mycket fina saker du visar!

    Kram Torparfrun

    SvaraRadera