tisdag 9 februari 2010

Gissa om jag blev glad

Jag har nyss kommit hem från sjukhuset där jag lämnat min man för operation imorgon och väntar nu på min dotter och satte mig framför datorn och döm om min förvåning, jag vann. Från Anneli på Hemlyckan lyckades jag kamma hem vinsten bestående av ett hjärta och det känns som om det inte kunde ha kommit lämpligare. Precis vad jag behövde idag. Tack!

Nyinköp.

Jag tänkte också visa mina nyinköp från Fridas Gård som kom här om dagen.
Två vita påsar med monogram där jag numera förvarar det som man bara måste ha, ni vet.

Tre jätte söta små ljuslyktor i fattigmanssilver som jag ställt på en siverbricka på köksbordet.

En rillad skål i fattigmanssilver som står på ett bord i vardagsrummet.

Ytterligare en present som jag fått är dessa fina kort och en underbart väldoftande tvål inslagen i vackert gammalt papper, detta från Fridas Gård. Det är sånt här som förgyller vardagen när man som bäst behöver det. Tack.
Kram/Helen

17 kommentarer:

  1. Grattis till det fina hjärtat.Det är du väl värd.

    Ha det riktigt gott
    Kramen/Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag hittade hit genom en kedja av bloggar... så som man ofta gör :) Ser att din blogg också är ganska ny. Jag tycker du har lyckats riktigt bra och visar mycket trevligt. Grattis till hjärtat!!
    Själv började jag blogga för bara TRE VECKOR sedan. Det känns roligt och man får ju sååå mycket inspiration från andra heminredare :)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten!
    Hoppas att allt går bra med operationen, alltid skönt när det är över.

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinsten vad kul, det ger glädje i vardagen! Kul också att du börjat blogga det ger mycket tillbaka. Jag hittade till dig, genom att du kommenterade hos mig! Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Vilken bra ide' att ha en sån påse på toa att ha skrymmande saker i, påsen är ju lixom mycket finare hihi. Lyktorna var oxå så söta.
    Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinsten! =)

    Vill oxå passa på att tipsa dig om en tävling hos mig som jag tror passar dig..

    http://uj76.blogspot.com/2010/02/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_09.html

    ..med chans att vinna presentkort från en finfin inredningsbutik :)

    SvaraRadera
  7. Gratulerar! Vad roligt att du vann! Söt påse också, och fint fattigmanssilver. Ha det gott, kram Camilla

    SvaraRadera
  8. Stort grattis till vinsten! Det där hjärtat är verkligen jättefint! Kram

    SvaraRadera
  9. Vilken fin vinst, förstår att du blev glad, fick en själv igår, vann hos Stina en fin väska, och det hör till ovanligheterna att jag vinner...ha en fin onsdag, kram

    SvaraRadera
  10. Grattis till den fina vinsten! Du är en riktig turgumma;-) Vilka vackra saker du har shoppat.
    Jag såg utmaningen som jag fått av dig, jag antar den, men jag har faktiskt mina *viskar* julgardiner uppe fortfarande. Det är vita spetsgardiner så det gör iofs inte så mycket, men jag håller på att sy nya gardiner så det vore kul om jag kan få visa dem istället.
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  11. Hej, och grattis till vinsten!
    Va roligt att du vann det söta hjärtat.
    Du har det så gulligt här inne på din sida.Massor av fint att titta på.
    Kul att du vill vara med i min GiveAway!
    Ha det riktigt gott, och en fin helg när den kommer!
    /Kram Karin

    SvaraRadera
  12. Grattis till vinsten. Du har ju många vackra saker förut ser jag ju.

    Kram/Gilla

    SvaraRadera
  13. Hoppas allt är bra med din man, och med dig såklart. Och Grattis vilket fint hjärta, det hamnade på rätt ställe. Jättefin påse och silvriga saker du har också.
    Ha en bra helg och Valentindag
    Hjärtekram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  14. Hej Helen!

    Vill bara titta in och önska dig en trevlig Alla Hjärtans Dag, hoppas att allt gick bra med din mans operation.

    Älskar din söta ljuslyktor i fattigmansilver.

    Kram på dig vännen! Cin

    SvaraRadera
  15. Tittar in och önskar dig en trevlig Alla Hjärtans Dag.

    Ha en go dag.

    Kram Anne

    SvaraRadera
  16. Så roligt att du vann! Kram på dig!

    SvaraRadera
  17. Ville bara kika in och önska en fin alla hjärtans dag! Kram Petra

    SvaraRadera