söndag 7 februari 2010

Från mitt hjärta

Jag började blogga i November -09 och har inte ångrat det ett ögonblick. Jag har fått så mycket trevliga kontakter som känns som mina vänner och så mycket inspiration och ideer. Bloggandet ger en rolig avkoppling och är jätte kul. Idag vill jag tacka två av mina bloggvänner som inspirerade mig att börja blogga.

Den första är Cin med bloggen Börjelundskan. Det var hennes blogg jag först kom i kontakt med, det var jätte kul och Cin är mycket trevlig. Så gör hon mycket läckra vintagehalsband också. Cin var den som satte igång något i mitt huvud.

Den andra jag vill tacka är Anna Maria med bloggen Ett Rött Monogram. Hennes blogg har jag också alltid gillat och Anna Maria är mycket trevlig och behaglig tycker jag. Av henne fick jag min första Award och det gjorde mig väldigt glad och stolt faktiskt.



Så från djupet av mitt hjärta vill jag ge er två mina nya bloggvänner en Award idag.
Tack Cin och Anna Maria.
Kram/Helen

10 kommentarer:

  1. Tack gumman, så fint du skriver om oss. Jar blir rörd över dina tankar, och glad för den fina Awarden.
    Det här med och blogga är jättekul, som och ha brev-vänner.
    Ha en toppendag
    Goa kramen till dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Visst får du kopiera kattbilden.
    Jag har kopierat den från www.snyggareblogg.se
    där finns mera bilder.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Grattis till awarden. Visst är det roligt att blogga och få nya bekantskaper och en massa fina ideer.

    Ha en riktigt fin vecka
    kramen/Gunilla

    SvaraRadera
  4. Så lustigt! Jag började också att blogga i november 2009. Kul att vi som är jämna bloggisar har blivit vänner också. Kram/Gilla

    SvaraRadera
  5. Vilket fint inlägg! Anna-Maria har jag följt länge och tycker precis som du. Börjelundskan blev jag nyfiken på, får göra ett besök ho henne snarast. Det är fantastiskt roligt att blogga. Innan jag själv började förstod jag mig inte alls på fascinationen med det men nu är jag fast, hihi...

    Hoppas att du får en fin vecka!

    Kramar Anna-Lena♥

    SvaraRadera
  6. Hallå igen Helen!

    Tack, åh tack snälla goa du, ....vad glad jag blev för den fina awarden och att jag har varit en inspiration för dig. Har suttit framför TV:n halva kvällen, så när jag tittade in nu här en snabbis så fick jag se den. Nu kommer jag sova gott i natt med dom fina orden.

    Natti natti. Sömnig/Kram Cin

    SvaraRadera
  7. Hejsan.

    Kika in på min blogg, vännen!
    Där väntar en överraskning.

    Ha det gott,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  8. Det är verkligen helt underbart att blogga! Det ger otroligt mycket, på alla plan. Din blogg ser jättefin ut! Kram

    SvaraRadera
  9. Blogglandia bjuder på så mycket glädje och vänskap, hoppas veckan börjat bra, kram

    SvaraRadera
  10. Hej! Idag är det stora "raggardagen"! Ja, inte raggare som i bilburen ungdom utan jag är på jakt efter lite nya "bloggmänniskor" för att bredda mig lite! Bloggvänner skriver jag ännu inte, för det är ju inte alls säkert att vi gillar varanadra! (ler)
    Jo, jag gillar ju din fina blogg så det är ju alltid en början!
    Fast min blogg är nog lite "svårare" att gilla, kanske?
    Ja, som sagt det här är en "fuling", jag ska faktiskt knåpa ihop en massa kommentarer för att se om det leder till något "nytt" idag och för framtiden!
    Har bloggat i något år nu och tragiskt nog så börjar en del "lägga av nu", sorgligt och ledsamt, men förståligt, det "kostar på" att blogga, både tid och möda! Har haft några bloggpauser själv, men de har bara varit i några dagar! (ler)
    Nej, nu ska jag inte plåga dig och ditt kommentarsfält med mer text!
    Som sagt fin och trevlig blogg har du, men det vet du förstås redan!
    Ha det så bra som det bara går!
    Kram ifrån en som kallar sig för Oumberlige Peter, men anses kanske mest vara Omöjlig!

    SvaraRadera