tisdag 16 februari 2010

Mitt nya hjärta


Jag vill visa var jag hängde mitt nya zinkhjärta som jag vann från "Hemlyckan" och här har vi bildbevis. Tack Anneli.

Jag vill att det ska synas så mycket som möjligt, jag är så med saker som jag tycker om, man ska kunna se det ofta och bli glad.

Därför hängde jag det på köksdörren. Där ser man det var man än är i köket och man ser det även från hallen. Perfekt tyckte jag.

Idag fick jag hämta hem min man från sjukhuset, underbart som ni förstår. Ikväll blir det familjemys framför OS TV och varsin semla, det är ju legitimt idag. Inget dåligt samvete alltså. Hoppas ni också får varsin.
Kram/Helen

17 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag !!!!Först ett hjärta på posten .Hur fint som helst .Sedan hämta mannen och senare tv och god semla och kaffe härligt.Ha en skön kväll Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Kul att du ville vara med i min utlottning, hoppas att din vinnartur håller i sig :-)

    Skönt att maken är hemma igen. Hoppas att ni får en härlig kväll!

    Kram Torparfrun

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en trevlig kväll, måtte vara skönt att ha mannen hemma igen!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej vännen och vilket jättefint hjärta!! Må så gott! Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Jättefint placerat ditt hjärta. det är så läckert.
    Semelmys gud vad gott :o)
    Ha det gott
    Kramen/Gunilla

    SvaraRadera
  6. Ååå ett sådan hjärta i zink är så fint. Har varit på väg att köpa ett flera gånger.
    Äntligen, vad härligt för dig att få hem maken och han tycker säkert att det är lika skönt att vara hemma igen.
    Ha en riktig myspyskväll!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  7. Det var verklien ett vackert hjärta. Jag är hjärtoman, så det skulle ha passat mej också. Men eftersom jag inte har tävlat om det, så får jag ju skylla mej själv. Grattis till vinsten. Kram/Gilla

    SvaraRadera
  8. Där satt det! Hjärtat på rätta stället. Myckedt vackert! Skulle gärna ha ett sånt själv på ngn dörr.
    Idag ska här Klorinblekas gamla broderade/tillspetsade örngott, som legat i en kista på vinden och gulnat till sej. (Konstigt språk jag använder denna förtjusande morgon =) Riktigt vaken?)
    Ha den bästa av onsdagar!

    SvaraRadera
  9. Hej vännen,

    Så glad jag blir att du vill vara med i min utlottning!

    Jag skickar med en överraskning till vinnaren tillsammans med tavlan.
    Tycker nämligen att den är lite futtig när jag ser hur många andra fina utlottningar det finns i vår värld.

    Blir alltid glad när du besöker mig och att du är så snäll och kommenterar.

    Är inte lika flitig att göra detsamma, det blir långt mellan gångerna men då och då kommer det en liten rad från mig.

    Hjärtan i alla dess former och material är något som jag tror vi gillar de flesta av oss shabbisar.....

    Önskar dig en skön dag!
    Kramisar Jeanette

    SvaraRadera
  10. Det var verkligen ett rart hjärta du har hemma hos dig, KRAM

    SvaraRadera
  11. Hej Helen,
    jättekul att du vill vara med i min utlottning och att du gillar min blogg! Jag känner en sådan värme när jag läser hos dig! Fint med zinkhjärtan, det kan man inte få för mycket utav! Nu vet jag inte vad som har hänt din man, och det glädjer mig att höra att operationen har gått bra iallafall och att han är hemma så ni kan mysa ihop! Tittade lite ner i din blogg och såd dina fina ägg som du har gjort, superduktig är du!

    Ha en underbar vecka!
    Kram Elin.

    SvaraRadera
  12. Hej....Vilket fint hjärta passade ju extra bra när du hämtade hem mannen i livet..Hoppas att semlan smakade Kram/Majsan

    SvaraRadera
  13. Hejsan.

    Kul att du tyckte om hjärtat!
    Det värmer mig.

    Skönt att du fått hem "gubben" igen.
    Då är allt i sin ordning.

    ha det gott,
    kram Anneli.

    SvaraRadera
  14. Grattis till vinsten, och skönt att du fått hem maken. Der hjärtat hängde fint på dörren.
    Ha det gott
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  15. Hej Helen!

    Grattis till den fina vinsten!

    Kram och ha en fin helg!
    Mia

    SvaraRadera
  16. Hoppas du/ni får en underbar kväll och helg. Hjärtat är så fint, vilken tur du har och visst vill man se sina fina saker ofta.
    Kram/Ingela.

    SvaraRadera
  17. Hej Vännen!

    Vad skönt för dig att du fått hem din Käraste, hoppas ni får det mysigt ikväll framför OS-burken. Mmmm, semlor låter gott, själv har vi smaskat i oss hemlagad Tiramisu-glass.

    Vilket fint hjärta du har vunnit, ...det är sååå fint med zink tycker jag.

    Må så gott. Kram Cin

    SvaraRadera