onsdag 13 januari 2010

Arvegods

Här kommer jag igen. Ja nu har vårkänslorna börjat spira på salongen. Dags att börja tänka på förberdande behandlingar inför första vårsolen. Väntar på och förbereder för kommande vårkollektion från Green House och har bokat hotellrum och möten med försäljare på Formex mässan. Jag tycker det är skönt att komma igång igen på nya året efter julen.

Idag visar jag ett gammalt skåp som jag ärvt efter min mormor. Jag kan inte måla om det för jag tycker det är så fint som det är, jag gillar t.o.m. maskhålen. Jätte bra förvaring för mina dukar. Ibland är gamla möbler fina som de är tycker jag och det här skåpet talar till mig på något konstigt vis.


Hoppas alla har kommit igång på nya året och njuter av det som jag gör. Ha det bra till nästa gång.
Kram/Helen

3 kommentarer:

  1. hallo Helen!! Tack för gulliga kommentar hos mig.. ja förstår att du inte kan måla det fina skåpet såå vackert..massa kramar sussie

    SvaraRadera
  2. Du ska absolut inte måla om skåpet. Då faller det ordentligt i värde. Behåll de vackra målningarna! Kram/Gilla

    SvaraRadera
  3. ...Nääää dra mig baklänges!!! Vilket underbart allmogeskåp,....det är självklart att det ska se ut som det gör nu, med maskhål och allt. Det är ju nästan kriminellt att måla om de skåpet, lyllos dig säger jag bara.

    Ha en skön kväll. Kraaam Cin

    SvaraRadera