fredag 22 januari 2010

Helg


Idag blir det ett ganska kort inägg. Jag ska förbereda det sista och packa och sen åker jag till Stockholm över helgen imorgon bitti. Trots att jag tycker det ska bli jätte kul med mässan så ska jag ju ändå vara borta från min familj i två dagar och det är ju jobbigt. Så ikväll blir det riktig myskväll med min man och dotter och Nisse naturligtvis.

Så i helgen blir det inga inlägg från mig men nästa vecka återkommer jag med förhoppningsvis jätte fina bilder och mycket inspiration. Jag önskar alla en härlig helg med mys tillsammans med nära och kära.
Kram/Helen

9 kommentarer:

  1. Underbara tulpaner härliga färger.Vad skoj att åka på Formex.Ha det fint i stora staden.Ha en mysig fredag Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hej Helen. Det kommer och bli jättekul, och kanske du träffar några trevliga bloggare också. Jag är allt lite avundsjuk, det låter så roligt.
    Ha en jättebra resa
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Ett riktigt trevligt veckoslut!Två dar går fort!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hejsan.

    Ha en trevlig helg på mässan!
    Blir avundsjuk, skulle vilja vara där...

    Önskar dig och familjen en fin kväll,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  5. Ha det toppen på mässan.
    KRAM Agneta

    SvaraRadera
  6. Önskar dig en trevlig helg! Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Så fina tulpaner. Tag inte i för mycket på Formexmässan. Jag vet själv hur jobbigt det kan vara på mässor. Kram/Gilla

    SvaraRadera
  8. Hej, och tack för din rara kommentar!
    va kul att du gillade mina amaryllisbilder!Och att VistaPrint är bra var ju kul att höra, då jag inte har någon erfarenhet av dem tidigare.
    Vilka speciella saker du visar:-)Fatet från din mormor är ju så häftigt, och klockan är jättefin. Ett riktigt gediget gammalt hantverk.
    Önskar dig en jättefin vecka nu!Ha det så gott!
    /Kram Karin

    SvaraRadera
  9. hej helen, så kul med mässan, missade den i år så jag ser fram emot om du har bilder!!!
    varmkram lotten

    SvaraRadera