lördag 16 januari 2010

Inköp och hjärtan

Hej alla bloggare!
Den här veckan är lite kantad av inköp här. Jag var på Underverket och köpte linne som ska göra underverk för figuren och trollar bort det som hela tiden blir mer och strävar nedåt?!! Jag fick presentkort när jag fyllde år och har nu varit på rean och fyndat mina favvosaker, fattigmanssilver, bilder kommer senare. Idag har jag varit och köpt massor med tulpaner, en av mina älsklingsblommor. Köpte även en bukett med vide som jag blandade i alla vaserna.

Rörkillen har inte varit här än och nu är han efterlängtad kan jag säga. Nu är det totalstopp i köket och det är både irriterande och besvärligt bortskämd som man är. Det är också ett litet läckage under diskbänken som måste göras något åt. Jag får ringa honom på måndag igen.

I fredags fick vi besked att min man ska opereras den 9:e februari igen och samtidigt som man blev lite skärrad igen så känns det skönt att ha ett datum. Sen hoppas jag att allt blir bra igen och att vi får börja på ny kula, håll tummarna för oss.

Idag blev det lite bilder på några av alla våra hjärtan som finns i huset. Jag ger dem till alla er bloggvänner som tittar in på min blogg. Ha en härlig lördagskväll.
Kram/Helen

7 kommentarer:

  1. Fin blogg du har!Och din katt sen,han liknar våran!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Hej Helen, hjärtan är jag svag för, dina var så fina. jag håller tummarna hårt. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  3. Jag älskar hjärtan och dina är sååå fina! Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Gokväll Helen!! Tack för kommentar hos mig fint ditt hjärta va.. ja håller tummarna för er!! synd att vi inte bodde närmare min karl e rörmokare.. kram kram sussie

    SvaraRadera
  5. Vad fina hjärtan du har.Jag gillar det jättemycket!!!!!!Håller tummar och tår hårt.Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Hej
    Hoppas det går bra med operationen, håller alla tummar och tår. Så irriterande med stopp i slasken, man är ju van att bara hälla och spola utan att tänka. Fina hjärtan!
    Må gott!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  7. Det var fina hjärtan du har, och det där linnet lät väldigt intrssant. Ett sånt skulle jag vilja ha också! Hoppas rörkillen dyker upp på måndag nu, och så håller vi tummarna håårt för mannen din.
    Ha en bra söndag
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera