söndag 17 januari 2010

Badrum


I min färd att visa er en del av vårt hem har vi nu kommit till badrummet på nedervåningen. Färgerna där går i svagt ljusblått och vitt. Som ni ser tillhör inte vi dem som slängde ut badkaret när det var inne och det är man ju glad för nu. Här ser ni en del av det som är ett måste tycker jag, lukta gott produkter till badet, ljus att tända m.m. Flaskan ni ser med gult innehåll är ett loppisfynd, jätte fin tycker jag.

Den här pottan är arvegods och den är väldigt välbehållen, jag tror att den är engelsk, men är det någon av er som vet bättre får ni gärna höra av er.

I fönstret står en murgröna i en gammal tekopp som jag gillar och tygpåsar med såna där "måste ha saker" ni vet.
Ha en bra kommande ny vecka.
Kram/Helen

6 kommentarer:

  1. Så fint ni har det i badrummet! Önskar dig också en bra vecka! Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder på ditt badrum!
    Så kul att se hur andra har det hemma, hi...hi...

    Ska snart lägga ut bilder på vårat badrum, så får du se hur jag har det....

    Tygpåsarna är sååå söta!

    Ha det gott, vännen,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  3. Jättefint badrum. Den gamla pottan var stilig, tänk vad de kostade på förr. Gillar tygpåsarna, har du sytt dem själv?
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  4. Hej Helen!

    Vi tillhörde dem som slängde ut badkaret ;) och jag kan säga att jag saknar det då och då...så det blir nog ett nytt snart igen :)

    Jättemysiga bilder från ert badrum!

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  5. Hittade din blogg ikväll,jättemysig! Kramar susanne

    SvaraRadera
  6. Härliga måbrasaker i badrummet...vi har också ett badkar kvar :-).

    Sköt om dig.
    Kraam
    Melinda

    SvaraRadera