måndag 11 januari 2010

Vårt vardagsrum

Vidare husesyn i vårt hem och nu går färden vidare till vårt vardagsrum. Som ni ser har vi inte allt i vitt men jag smyger in det lite då och då, eftersom min man är lite anti mot för mycket vitt. Men han håller faktiskt på att bli lite omvänd. Soffan är en jätte skön hörnsoffa i fuskskinn som är riktigt varm och god att sitta i. VI trivs och Rom byggdes inte på en dag.

Soffbordet består av flera små glassektioner som är facetterade.

Ett litet flyttbart bord vid balkongdörren ut till vår uteplats på baksidan.

Ett nytt arrangemang på bordet nu när julsakerna är borta. Återigen fattigmanssilver.

Hoppas det kändes bra för alla att komma in i vardagen igen, själv tyckte jag det var rätt skönt och nu börjar ju vårkänslorna att spira känner jag trots att det fortfarande är väldigt kallt.
Kram/Helen

7 kommentarer:

  1. Så mycket fint du har.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Vilket fint rumsbord du har.
    Hehe, gäller att omvända de sakta men säkert;-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det gjorde mej gott, att du inte hade enbart vitt hemma hos dej. Inte för att jag har nåt emot det, men enligt min smak kan det bli lite för kallt. Kram/Gilla

    SvaraRadera
  4. Hej
    Håller med dig. Man får så mycket tips och idéer från andra
    Fint arrangemang med fattigmanssilver
    Glöm inte att delta i min utlottning om du inte redan gör det
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Som du säger...Rom byggdes inte på en dag...här hemma finns det mycket att göra och det handlar inte bara om att byta ut/måla om möbler, utan även väggar, dörrar o.s.v Men men...
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  6. Hejsan.

    Ja... du ,inte är det lätt med motsträviga män, man får ändra lite försiktigt och i lugn takt...

    Tycker arrangemanget på bordet var så fint.

    Ha det gott,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  7. Så fina kuddar i din soffa! Vi har också skinnsoffa, och den trivs jag bra med. Praktiskt också när man har barn. Kramar från Camilla

    SvaraRadera