söndag 3 januari 2010

Inventering

Idag avslutade jag inventeringen på salongen tillsammans med min dotter. Det känns lika bra varje gång, känner mig nöjd med dagen. Min dotter känner sig också mycket nöjd för som kompensation fick hon välja SNÖ smycke.
Imorgon börjar så smått vardagen göra sig påmind igen och jag tycker det känns ganska skönt. Jag älskar mitt jobb och har härliga behandlingar till mina kunder imorgon, det är alltid lika roligt att kunna behaga en kund så hon får en fin upplevelse.

Kram/Helen

4 kommentarer:

  1. Jag bara Älskar märket Snö.Tänk att jag vann hos dej och det var snö.Ja ibland är saker bara så klockrena.Ha en skön kväll.Vad mysigt det ser ut på ditt jobb....anon.Var ligger det?Ha det gott och en bra start på nya veckan.Vinterkram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Åh, jag känner till det där med inventeringen. När jag hade mitt företag, så jobbade jag ensam och fick inventera ensam också. Sen jobbade jag i en bokhandel på deras kontor och där fick man kalla in extrapersonal, för att hinna med allt på en dag. Jag fick ockå hoppa in då. Tänk så mycket smått det finns i en sån butik. Kram/Gilla

    SvaraRadera
  3. Hejsan vännen.

    Vad det låter mysigt med en egen verksamhet!
    Vad för slags salong har du?

    "Snö" är min dotters favoritmärke,jättefint.

    Ha det gott,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  4. Härligt att få ett smycke som kompensation.
    Ser så skönt ut med fötterna i ett varmt bad.
    Önskar dig en fin dag.
    Kram

    SvaraRadera