tisdag 5 januari 2010

Min Vinst

Idag har jag jobbat till kl. tolv och sen fortsatte jag att städa ut julen. Nu har vi bara adventsstakarna och granen kvar och dem har vi lovat vår dotter ska vara kvar till helgen. Jag har roat mig med att göra nya arrangemang lite överallt och nästan vårpyntat lite, har tagit bilder som ni ska få se senare. Nu ska vi bara mysa och ha det skönt ikväll, det är ju så kallt ute, här har vi just nu 24 minus.

Igår fick jag min vinst som jag har vunnit i min första tävling sen jag började blogga. Tog ett par bilder så ni får se var den hamnade. Det är ett jätte fint halsband med frostade glaspärlor och vit korall och jag hängde det på min madonna som vi har på övervåningen i vår myshörna.

Här kan ni se på lite närmare håll, visst är det fint.

Måste bara få visa mitt mellandagsreafynd på vårt nya kärlekspar i familjen. De sitter på en stol på övervåningen och han håller beskyddande armen om henne. Visst är de fina.
Jag såg idag att jag har fått en utmaning från Anneli på Hemlyckan om hur jag förvarar vårt te och kaffe och jag ber att få återkomma med bilder om det. Jag tycker att det var en kul grej. Ha nu en bra kväll alla bloggare.
Kram/Helen

7 kommentarer:

  1. Hej Helen!!
    Vilket fint halsband du vunnit!!
    Passar bra på din Madonna;o)
    Ha det gott!!
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hej Helena! Så fin Madonnan blev i sina nya finkläder ;) Och det nya kärleksparet ser så söta ut där dom sitter och kramas :)
    Skåpet hemma hos mig har redan fått sig en omgång färg ;) hehe
    Ha en skön vecka
    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vad roligt att du tyckte om vinsten från mig. Det passade fint till din vackra madonna.

    Turturduvorna var oxå söta.

    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  4. Vad fint halsband du har vunnit.Passade på Madonnan.Vilket gulligt kärlekspar.Får jag fråga var du köpte de?Ha en mysig kväll vännen Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Grattis till din fina vinst. Kärleksparet är ju hur gulliga som helst.
    Önskar dig en bra dag.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis till din vinst, jättefint halsband!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  7. Ville bara önska dig allt gott på det nya året.

    Hoppas att Du skall få det bästa år någonsin.

    Tack för

    alla dina fina kommentarer.

    Sköt om Dig

    Kramisar

    Jeanette

    Hur har du det i kylan?????? Hur kallt har du det??????

    SvaraRadera